شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) برای اولین بار در دورههای ارزیابیهای وزارت صنعت و تجارت از شرکتهای خدمات پس از فروش، عنوان "رتبه اول" و "تنها شرکت موفق" را از آن خود کرد.
[1392/04/29 9:24]
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است: مسؤلان وزارت صنعت، معدن و تجارت به جای نامهنویسیهای بیحاصل، با تشدید نظارت بر عملکرد خودروسازان حقوق مصرفکنندگان خودرو را تامین کنند.
[1392/05/10 11:09]
بدیهی است، ارائه سرویسهای جدید به مرور زمان و با استفادههای مکرر به یک ابزار کارامد برای مشتریان تبدیل میشوند که در نتیجه آن، بقیه رقبا نیز از مزیت رقابتی آن آگاه میشوند و آنها نیز ناگزیر خواهند بود از این سرویسها در محصولات خود استفاده کنند.
[1392/04/20 7:00]
ثابت شده است حفظ و نگهداری مشتریان موجود و بالفعل نسبت به جذب مشتریان جدید و بالقوه دارای 5 برابر هزینه کمتر است. چنانچه سازمانها در جذب مشتریان جدید خود طرحهایی را پیادهسازی نمایند که منجر به وفادار ساختن آنها به سازمان شود، باصرفهتر و اقتصادیتر است.
[1392/05/03 7:00]
یک روز پس از آنکه ایساکو برای دفاع از مقام اولی خود در خدمات پس از فروش، به جمع خبرنگاران آمد، مدیر مهندسی و بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد نیز میزبان رسانهها شد تا از نحوه و روند ارزیابی خدمات پس از فروش خودروسازان بگوید.
[1392/05/05 13:55]
روزانه روند تغییر محصولات با رشد تکنولوژی سرعت میگیرد و همین امر مشتریان را به خرید محصولات جدیدتر ترغیب میکند.
[1392/05/17 7:00]
آنچه در این مقاله از نظر شما میگذرد، در واقع مروری بر آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت خودرو از خدمات پس از فروش شرکتهای مختلف خودروسازی است.
[1392/06/09 7:00]
در تعریف شرح وظايف خدمات پس از فروش، تعابیری مختلفی بکار برده میشود. برخی معتقد هستند که خدمات پس از فروش، فقط برای رفع مشکلات آتی مشتریان در حین بازه وارانتی (گارانتی) طراحی شده است.
[1392/08/18 18:00]
در جامعه فارسیزبانان آمریکا، فایل صوتی دست به دست میگردد که به نوعی فرهنگ مشتریمداری در ایرانیها به صورت عملی به چالش کشیده شده است.
[1392/09/09 18:00]
دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو از تدوین استانداردهای مربوط به ارائه خدمات پس از فروش به خودروها خبر داد.
[1392/11/15 10:29]
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در سال 1393 برنامههای سایپا در حوزه خدمات پس از فروش با تقویت مستمر و ممتد به صورت گستردهتری ادامه خواهد داشت.
[1392/11/29 11:00]
آمارهای منتشر شده در حوزه رضایت مشتریان حاکی از افزایش فعالیت خدمات پس از فروش در سال 99 نسبت به سال 98 است.
[1400/06/10 10:00]
در حالیکه گفته میشود برخی از برندهای خودروهای وارداتی به کشور فاقد سیستم خدمات پس از فروش هستند مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید میکند که این اقدام خلاف قانون است...
[1393/07/05 10:30]
تعویض خودروهای معیوب در حالی بهعنوان یکی از بندهای آییننامه اجرایی قانون حمایت از مصرفکنندگان، توسط خودروسازان به اجرا درآمده که به گفته آنها، طبق این الزام، تا به امروز بالای هزار دستگاه محصول عیب دار در هر یک از دو شرکت بزرگ خودروساز، تعویض شده است.
[1395/05/23 10:00]
در تازه ترین گزارش سنجش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش که از سوی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد منتشر شده، امتیاز کسب شده شرکت های خودروساز سواری در سال گذشته 731 امتیاز بوده در حالی سقف امتیاز تعیین شده هزار بوده است.
[1398/09/16 10:00]
اصلاحیه آییننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو اوایل امسال به تصویب هیات دولت رسیده و از سوی معاون اول رییسجمهوری به وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان و واردکنندگان خودرو ابلاغ شده است.
[1395/12/09 11:00]
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم افتتاح این نمایندگی، با بیان این که از طریق اتحاد استراتژیک در صنعت خودرو به تکامل و بلوغ میرسیم، گفت: بعد از دهها سال رقابت منفی و هدررفت منابع، اتحاد ایران خودرو و سایپا شرایط را برای توسعه و ارایه خدمات بهتر در تمام حوزههای تولید و خدمات پس از فروش فراهم خواهد کرد.
[1401/08/09 11:00]
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رتبهبندی شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۴ را منتشر کرد.
بر اساس این گزارش هیچ یک از شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در ایران موفق نشدهاند رتبه اول این خدمات را کسب کنند.
[1395/05/31 13:00]
شرکتهای آلفا موتور، مرتب خودرو، نیرو خودرو آسیا، کاریزان خودرو، پیشرو شتاب، ماد خودرو دیزل و آکیا خودرو در ارزیابی عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش خودروها در ایران، مردود شناخته شدند. به نظر میرسد که در این شرایط بهتر است مصرفکنندگان از خرید خودروهای فاقد خدمات پس از فروش مناسب خودداری کنند.
[1395/06/13 11:00]
بدنه ارزان، قطعات گران؛خدمات پس از فروش، مانعی پیش پای خرید برخی چینی ها
چینی ها در سال های اخیر توانسته اند سهم خوبی از بازار خودروی ایران را به خود اختصاص دهند، دلیل عمده این اتفاق هم ارزان بودن محصولات چینی است، اما این محصولات ارزان از دور دل می برند و از نزدیک قیمت قطعات یدکی شان، ضربان قلب مصرف کنندگان شان را بالا می برند. تحریم های بین المللی علیه ایران، به نفع هرکه نبود، برای چینی ها سود بسیار داشت.
[1395/05/12 15:00]
معاون وزیر صنعت با تشریح اصلاحات انجامشده در آیین نامه اجرایی "احصاء حقوق مصرفکنندگان خودرو" گفت: دیگر جایی برای تفسیر تولیدکنندگان وجود ندارد.
[1395/05/18 16:00]
نماینده رسمی تویوتا در ایران اعلام کرده که همواره و همگام با سیاستهای کمپانی مادر، به صورت جدی فراخوانهای مرتبط با خودروهای ارائه شده به ایران را در راس برنامههای خود قرار داده است.
[1395/05/17 10:00]
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: خودروسازان داخلی در صورت وجود عیب در خودروهای تولیدی خود نسبت به فراخوان این خودروها اقدام میکنند البته برای این کار اعلام عمومی صورت نمیگیرد.
[1395/05/16 10:00]
بهطور قطع برای هر خودرو نیاز به مازاد قطعاتی برای خدمات پس از فروش آن است. حال این تولید مازاد چند درصد است؟ آیا این میزان در نوع خودرو متفاوت است؟ نحوه توزیع آن به چه شکل و از چه طریقی انجام میشود؟ در این گزارش صمت سراغ قطعهسازان و فعالان این صنعت رفته تا پاسخ این پرسشها را از آنها بگیرد.
[1395/05/14 15:00]
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم معتقد است برگزاری همایش های تخصصی فرصت خوبی را برای ارزیابی توانمندی های داخلی، انتقال تجارب و استفاده از الگوهای موفق دنیا فراهم می کند.
[1395/10/02 11:00]
براساس یک قانون جدید، مدت زمان توقف مازاد بر استاندارد خودروهای تحت گارانتی در نمایندگیهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو به مدت اعتبار گارانتی این محصولات اضافه خواهد شد.
[1394/08/30 8:00]
گزارش رضایتمندی مشتریان از فروش و خدمات پس از فروش در حالی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد که خودروسازان داخلی در مقایسه با وارداتیها جایگاه مناسبی کسب نکردند. هرچند برخی از کارشناسان معتقدند که سهم بالای داخلیها در بازار خودرو آنها را در ردههای زیرین جدول رضایتمندی مشتریان قرار داده، اما طبق آخرین گزارش سال 94 دفتر ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان در رتبه اول شکایات مشتریان قرار گرفتند.
[1395/04/30 13:00]
برای ایرانیها "قیمت خودرو" همواره بحثی چالش برانگیز بوده و طی دو سه سال گذشته نیز داغتر شده است و حالا که دولت محمود احمدینژاد به پایان رسیده و دولت جدید روی کار آمده، برای خیلیها جالب خواهد بود که بدانند خودروها در این هشت سال چه تغییرات قیمتی را به خود دیدهاند.
[1392/05/14 11:46]
آرش محبینژاد در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با تشریح جزئیات طرح ساماندهی واردات خودرو، اظهار داشت: این طرح به وزارت صنعت ارائه شده و کارگروهی برای بررسی و تصویب نهایی آن تشکیل شده است.
[1393/07/07 10:01]
یک فعال صنعت خودرو نسبت به انحصاری شدن واردات خودرو و رشد قیمت این محصولات هشدار داد.
[1392/12/10 10:09]
براساس آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران پیرامون ارزیابی خدمات پس از فروش شرکتهای عرضهکننده خودرو، شرکت اطلسخودرو در میان شرکتهای واردکننده خودرو، رتبه نخست را از آن خود کرد.
[1392/05/02 9:01]